نام و نام خانوادگی : آقای فریدون جوانفر سمت : رئیس اداره امور اداری مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری ارومیه مدرک تحصیلی : فوق لیسانس مدیریت دولتی تلفن : 31977377 آدرس محل کار : ارومیه خیابان آیت الله کاشانی مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری
شرح وظايف رئيس امور اداري 1- کسب خط مشی ودستور العمل های لازم ازمافوق
2- 2- اجرای صحیح مقررات وآئین نامه ها ودستورالعمل ها ومصوبات مربوط به امور اداری .
3- 3- تهیه وتنظیم برنامه های مختلف به منظور هماهنگ نمودن فعالیت های کارکنان تحت سرپرستی
4- 4- مطاله وبررسی پرونده های پرسنلی در زمینه های مورد نظر .
5- 5- رسیدگی به پیشنهادات وتقاضا های واصله به کلیه مسائل اداری .
6- 6- نظارت مستمر برنحوه اجرای قوانین ، مقررات ، آئین نامه ها وبخشنامه های صادره از مراجع ذیصلاح .
7- 7- انجام امور استخدامی ونظارت کلی براقدامات پرسنلی از قبیل استخدام آزمایشی، انتصاب ، ترفیع ، اضافه حقوق ، ارزشیابی کارمستمر کارکنان ، مرخصی ها و ... برابرآئین نامه های مربوط.
8- 8- تنظیم ساعت کارکنان بانظر مقام مافوق مربوطه .
9- 9- نظارت بر نحوه نگهداری اسناد ومدارک مربوط به واحد.
10 10-مطالعه وبررسی گزارشات تهیه شده توسط کارکنان تحت سرپرستی .
11 - بررسی روش های مناسب وساده کردن مراحل انجام کارها به طریق حذف مراحل زائدوکنترل فرم ها تهیه فرم های جدید
12- شرکت درکمیسیون های مختلف وجلسات در صورت لزوم . 13 - رسیدگی وامضاء مکاتبات اداری .
14- پیشنهاد انتصاب وانتقال کارکنان به مقام مافوق به منظور اتخاذ تصمیم وهمچنین تصمیم گیری درخصوص مرخصی ها ، ماموریت ها وسایر مسائل اداری .
15- تهیه گزارش فعالیت ها پیشرفت ها ، مشکلات وارائه راه حل های مناسب به سرپرست مربوطه .
16- نظارت بر حسن انجام امورات کارگزینی – دبیرخانه – ماشین نویسی – انبار – خدمات نقلیه و پیگیری مسائل مربوط به هریک از واحدهای مربوطه وایجاد هماهنگی بین آنها . 17 - شرکت فعال در دوره های کار اموزی ، مهارتی وآموزشی در جهت ارتقاء معلومات وتوانمندیهای شغلی وبه کار گیری نتایج آن در انجام وظایف محوله
|